Stanislav Paseka - Příběh bez cenzury

Délka čtení: 3-4 minuty

...ten pocit překonávání sebe sama, pohledy a lichotky děvčat, nezlomná imunita, respekt kamarádů, nadprůměrná síla, kondice a hlavně neotřesitelné sebevědomí..

Vše mě utvrzovalo, že tohle chci dělat do konce svého života..

A právě tehdy přišla otázka:

„Kam až dosahuje můj přirozený potenciál?“

 

V létě 2016 jsem se konečně začal blížit své vysněné postavě.

Přestože jsem dělal vše, co mi bylo tehdejším trenérem doporučeno, byl jsem během 5 měsíčního hubnoucího období extrémně orientovaný na jídlo.

Logicky jsem tak po jeho skončení, nabral během prvních 3 dnů kolem 7 kilogramů zpátky, z nichž pochopitelně drtivá většina byl tuk.

Každé ráno jsem se budil s výčitkami a při pohledu na stůl, kde ještě ležely zbytky od jídla, se mi chtělo brečet.

Ačkoli před pár dny mi zrcadlo ukazovalo postavu mladíka, kterou by mi většina lidí záviděla, ani teď nelhalo..

Hnusil jsem se sám sobě, nenáviděl vlastní tělo, a co bylo nejhorší ztratil jsem veškerou kontrolu nad jídlem, a tak i nad sebou samým.

Čas plynul, chutě se postupně uklidnili a já i s vyšším množstvím tělesného tuku a celkovou váhou dál a pravidelně cvičil.

Pořád jsem ale nedosahoval výsledků, které jsem si vysnil, a to i přestože jsem trénoval 6-7x týdně a někdy dokonce i 2x denně.

Navíc jsem se přestal zlepšovat.

„To vážně nebudu nikdy silnější a větší?

Nikdy se nedostanu na dlouhodobě udržitelný pekáč buchet bez toho, aniž bych musel začít s dopingem jako někteří ostatní?“

„To jsem skutečně vyčerpal svůj přirozený potenciál?"

Věděl jsem, že rady od předchozích trenérů mě dál neposunou, a že..

potřebuji něco víc.

Začal jsem studovat zahraniční zdroje a hledal to nejlepší. Až jsem objevil Menna Henselmanse. (*poznámka: Standa absolvoval s vyznamenáním jeho 8 měsíční komplexní kurz pro fitness trenéry založený na nejnovějších a nezávsilých vědeckých poznatcích a několikrát s ním přímo spolupracoval.)

 

Dieta trvala 6 měsíců a já se tehdy dostal na vůbec nejlepší formu.

Fascinovalo mě, co mi daly informace, které jsem dostal, přestože se jednalo o online spolupráci a předtím jsem již měl osobní tréninky s jinými trenéry..

Bylo úžasné sledovat, jak tělo reaguje a jaký potenciál člověk má, když spojí ty nejlepší možné informace s maximálním úsilím.

Úspěšně jsem dokončil období v kalorickém deficitu a začal nabírat čistou svalovou hmotu.

Po prvním týdnu nabírání jsem byl stále extrémně orientovaný na jídlo.

Na konci druhého týdne měla moje sestra svatbu a já... selhal... zase...

Uplynuly 3 dny přejídání a já na tom byl hůř, než před 6 měsíci.

„Bože! Už ne!“

 

Opět jsem byl na samém dně, kdy jsem ztratil čas, energii, tentokrát ale s vědomím, že můžu dosáhnout excelentních výsledků.

Otázkou však zůstávalo:

„Můžu si je udržet?"

 

A tehdy jsem si položil pár otázek, které navždy změnily můj život: 

„K čemu mít úžasné tělo, když celý den nemyslíš na nic jiného, než kdy bude další jídlo?"

 

Proč se izolovat od ostatních, abych se vyhnul veškerému pokušení?"

 

„Proč zklamávat nejen sebe, ale i ty, kteří k Tobě vzhlížejí a teď si z Tebe utahují?"

 

„Proč pracovat na něčem několik měsíců, abys to pak ztratil během několika dnů?"

 

To byla poslední kapka!

Něco tomu chybělo...

A tehdy jsem udělal rozhodnutí:

„DOST! Už žádné další JOJO efekty!"

 

Tentokrát se ujistím, že nejen moje tělo, ale i má psychika bude optimálně nastavená a v klidu.

Opět jsem se vydal na cestu za svým cílem, ale tentokrát s několika dalšími faktory, které jsem měřil.

Důvod, proč si 95% lidí, kteří zhubnou, nedokáží udržet novou váhu, je absence budování zdravých a dlouhodobě udržitelných návyků, vysoká míra hladu a orientace na jídlo.

Všechny jsou zmíněné v mém ebooku

Abych předešel byť jen možnosti JOJO efektu, poctivě jsem si hlídal právě orientaci na jídlo a míru hladu.

Stejně to dělám i se svými klienty..

Tak jako například s mou svěřenkyní, která začala být během 9. týdnu 12 týdenní výzvy Exclury VIP přiliš orientovaná na jídlo a navíc se jí zvýšily nároky v práci.

I proto jsme lehce přidaly kalorie, abychom předešli JOJO efektu.

Nyní je ještě hubenější a zpevněnější, než na konci 12 týdenní výzvy.

Od mého posledního JOJO efektu uplnyulo několik let a já teď stojím u stolu a píšu tenhle příběh.

Jsem teď mnohem silnější, větší, těžší a mnohem vyrýsovanější. 

Aktuálně mám kolem 8% tělesného tuku, Nejsem orientovaný na jídlo, nemám hlad a málokdy se během roku dostanu nad 13%.

Možná se ptáš:

„Kdy přijde další JOJO efekt?"

Je svkělé získat fantastické tělo v minimálním čase, ale klíčové je, si dosažené výsledky udržet a každodenně se posouvat kupředu.

Udělal jsem víc chyb, než bych si přál, ale ty chyby mě přivedly sem.

Stal jsem se zakladatelem 12 týdenní výzvy Exclury a mým posláním je poskytovat ty nejlepší možné dlouhodobě udržitelné výsledky vysoce motivovaným zájemcům.

Teď už znáš můj příběh...

Otázka je:

„Uděláš svůj první krok k naplnění svého potenciálu?"