Všeobecné obchodní podmínky

Dobrý den, jsem Stanislav Paseka, zakladatel 12 týdenní výzvy Exclury a komunity vysoce motivovaných lidí Zdravější, Výkonnější, Seběvědomější (můj příběh si přečtěte zde).

O své zákazníky pečujeme s láskou. Níže najdete všeobecné obchodní podmínky...

Obchodní podmínky pro online programy a Exclury Klub

Informace o kupujícím a prodávajícím

Kupujícím se pro účely těchto Všeobecných obchodních podmínek rozumí zákazník - fyzická nebo právnická osoba.

Prodávajícím se pro účely těchto Všeobecných obchodních podmínek rozumí Stanislav Paseka IČ 04935471 se sídlem Přátelství 266/26 Praha 22 104 00, Česká republika, vedený v evidenci Živnostenského odboru Úřadu MČ Praha22.

Zmíněná společnost je výhradním distributorem elektronických produktů a služeb dostupných na webech www.stanislavpaseka.cz, www.stanislavpaseka.com, www.standapaseka.cz, www.standapaseka.com, www.exclury.cz, www.exclury.com, www.bodypreneurs.com, www.bodypreneurs.cz, www.bodypreneurs.eu.

Kontaktovat mě můžete:

Pro on-line komunikaci na emailové adrese: info@stanislavpaseka.cz

Pro vyřizování reklamace na emailové adrese: info@stanislavpaseka.cz

Telefonicky na čísle: (+420) 797 840 857

Informace o produktech a službách

Informace o elektronických produktech a službách jsou k dispozici v českém jazyce na webových stránkách uvedených v bodě 1. Produkty a služby jsou zpřístupněny online po úspěšném dokončení nákupu. DPH ani jiné daně Prodávající Kupujícímu neúčtuje.

Smlouvy pro Českou republiku a Slovensko jsou uzavírány v českém jazyce, pro ostatní země v angličtině.

Ochrana autorských práv

Elektronické produkty a služby jsou určeny pro osobní potřebu Kupujícího. Produkty a služby, které Prodávající prostřednictvím webových stránek prodává včetně jejich obsahu, podléhají ochraně autorských práv. Jejich další šíření jako celku či jejich částí je bez souhlasu držitele autorských práv zakázáno. Kupující odpovídá Prodávajícímu jakožto distributorovi zastupujícímu držitele autorských práv za případnou újmu, kterou porušením autorských práv způsobí.

Objednávka a nákup

Kupující zadává objednávku elektronicky vyplněním příslušného formuláře na webové stránce. Odesláním formuláře pak Kupující vyjadřuje souhlas s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami jakož i se zpracováním osobních údajů.

Zrušení objednávky

Ke zrušení objednávky dojde automaticky neuhrazením částky objednávky ve stanoveném termínu splatnosti. Termín splatnosti je standardně stanoven na sedm kalendářních dnů od objednání.

Platby

Způsob platby si Kupující vybere při vyplňování objednávkového formuláře. Po odeslání formuláře přesměruje systém Kupujícího na další stránku dle zvoleného způsobu platby. Platba je úspěšně dokončena zobrazením potvrzující zprávy a jejím zasláním emailem. V případě neúspěšné úhrady je Kupující informován zprávou zobrazenou na platební stránce a zaslaným emailem.

Platební metody jsou napojeny na platební bránu společnosti Stripe, která poskytuje technologii bezpečného zpracovávání online plateb. Čísla platebních karet, kreditních karet a hesla k elektronickému bankovnictví zadáváte pomocí šifrovaného kanálu společnosti GOPAY s.r.o.

Opakovaná platba - 90 dní
V případě, že předmětem koupě je "Exclury klub" s pravidelným třiměsíčním členským poplatkem, využívá Prodávající k uhrazení členského poplatku automatické opakované platby kartou (tzv. reccuring payments). Vyplněním prodejního formuláře se Kupující zavazuje hradit pravidelný měsíční členský poplatek ve výši zřetelně a jasně uvedené na objednávce (maximálně 25,000 Kč za 3 měsíce nebo ekvivalent v eurech) a to po celou dobu trvání členství. Vyplněním prodejního formuláře Kupující dává souhlas, aby členský poplatek (v předem jasně uvedené výši) byl každých 90 dní (počínaje datem objednávky) automaticky vyúčtován k tíži platební karty Kupujícího, jíž byla provedena první úhrada, a to po celou dobu trvání členství v klubu. 

Opakovaná platba - 180 dní
V případě, že předmětem koupě je "Exclury klub" s pravidelným 180 denním členským poplatkem, využívá Prodávající k uhrazení členského poplatku automatické opakované platby kartou (tzv. reccuring payments). Vyplněním prodejního formuláře se Kupující zavazuje hradit pravidelný měsíční členský poplatek ve výši zřetelně a jasně uvedené na objednávce (maximálně 15,970 Kč měsíčně nebo ekvivalent v eurech) a to po celou dobu trvání členství. Vyplněním prodejního formuláře Kupující dává souhlas, aby členský poplatek (v předem jasně uvedené výši) byl každých 180 dní (počínaje datem objednávky) automaticky vyúčtován k tíži platební karty Kupujícího, jíž byla provedena první úhrada, a to po celou dobu trvání členství v klubu.

Opakovaná roční platba
V případě, že předmětem koupě je "Exclury klub" s pravidelným ročním členským poplatkem, využívá Prodávající k uhrazení členského poplatku automatické opakované platby kartou (tzv. reccuring payments). Vyplněním prodejního formuláře se Kupující zavazuje hradit pravidelný měsíční členský poplatek ve výši zřetelně a jasně uvedené na objednávce (maximálně 50,880 Kč ročně nebo ekvivalent v eurech) a to po celou dobu trvání členství. Vyplněním prodejního formuláře Kupující dává souhlas, aby členský poplatek (v předem jasně uvedené výši) byl každých 365 dní (počínaje datem objednávky) automaticky vyúčtován k tíži platební karty Kupujícího, jíž byla provedena první úhrada, a to po celou dobu trvání členství v klubu.

30 denní trial s navazující opakovanou fixní platbou
V případě, že předmětem koupě je "Exclury klub" ve 30 denní trial verzi, pokud uživatel své členství během 30 dnů nezruší, následuje automatické prodloužení členství s pravidelným 30 denním členským poplatkem (uvedeným při objednávce členství), k jehož uhrazení využívá poskytovatel automatické opakované platby kartou (tzv. reccuring payments). Vyplněním prodejního formuláře se kupující zavazuje platit pravidelný fixní členský poplatek ve výši zřetelně a jasně uvedené při objednávce členství (maximálně ovšem 10,000 Kč měsíčně) a to po celou dobu trvání členství. Vyplněním prodejního formuláře kupující dává souhlas, aby tento členský poplatek (v předem jasně uvedené výši) byl každých 30 dní (počínaje datem objednávky) automaticky stržen z platební karty kupujícího, skrze kterou byla provedena první úhrada, a to po celou dobu trvání členství v klubu.

Upozornění na automatickou platbu
V případě, že objednávka podléhá opakované platbě, Kupující je vždy jasně informován na prodejní stránce produktu o výši pravidelného měsíčního poplatku i o způsobu, jak je možné členství v klubu ukončit a zastavit tak opakované účtování plateb. V případě, že Kupující vyplní objednávku, která opakovanou platbu zahrnuje, zašle mu Prodávající do dvou pracovních dnů od provedení první platby potvrzení o nastavení opakované platby prostřednictvím e-mailu uvedeného v objednávce. Zároveň vždy sedm dnů před automatickým vyúčtováním poplatku je Kupující o této skutečnosti upozorněn e-mailem na adresu, kterou uvedl v objednávce, spolu s jasnými pokyny, jak může Kupující opakované platby zrušit.

Ukončení členství v klubu a zrušení automatické platby
Členství v Exclury klubu může Kupující kdykoliv ukončit pomocí určeného formuláře v online členské sekci, nebo kontaktováním zákaznické podpory na adrese info. Ukončením členství v klubu je pravidelná platba zrušena a členský poplatek nebude nadále účtován. Ukončením členství v klubu se Kupující vzdává všech výsad a výhod, které mu členství v klubu přinášelo. V případě zrušení členství bude přístup (po vypršení uhrazené doby členství) definitivně ukončen.

Reklamace, odstoupení od smlouvy a vrácení peněz, garance výsledků

Kupující bere na vědomí, že veškeré v rámci služeb a produktů poskytnuté informace a plány, jsou poskytovatelem sestavovány na základě informací jež uživatel uvedl při výběru konkrétního produktu, či služby a reklamace vzniklé na základě chybně nebo nepřesně uvedených informací nebudou brány v potaz.

Kupující prohlašuje, že osobnost Prodávajícího je mu dobře známa a jeho služby si svobodně vybral na základě ztotožnění se s Prodávajícím názory, metodami a jeho postoji k životnímu stylu. Případné reklamace, vzniklé na základě pozdější neshody s těmito postoji, nebudou brány v potaz.

Kupující bere na vědomí, že má právo na odstoupení od smlouvy do 14 dnů od jejího uzavření bez udání důvodů (§1829 NOZ). Vzhledem k elektronické povaze, informační hodnotě služeb poskytovaných Prodávajícím, nabízených na webovém rozhraní, se Prodávající a Kupující dohodli na tom, že uživatel výslovně souhlasí s dodáním dohodnutého plnění ještě před uplynutím zákonné lhůty k odstoupení od smlouvy. Vzhledem k této skutečnosti Prodávající upozorňuje uživatele, že v tomto případě nemá Kupující právo odstoupit od smlouvy po dodání smluvního plnění.

Kupující má nárok na okamžité odstoupení od smlouvy v případě, že prodávající nedodrží podmínky spolupráce. Vzhledem k povaze služeb a hodnotě doposud předaných informací, má kupující nárok pouze na částečné vrácení peněz, a to v hodnotě ceny stanovené procentuálně dle počtu zbývajících dní předplacené spolupráce z 20% celkové ceny vzhledem k povaze služby, či produktu, pokud informativní část produktu (výuková videa a další plány) byly Kupujícímu doručeny. Prodávající je povinen takto stanovenou částku vrátit uživateli nejpozději do 30ti kalendářních dní, a to ode dne oznámení ukončení spolupráce Kupujícímu prostřednictvím bankovního účtu.

Prodávající v případě nejméně 3 měsíční spolupráce, či produktu (jmenovitě 12 týdenní výzvy Exclury) garantuje Kupujícímu výsledky stanovené dle cíle povahy produktu (nabrání síly, svalové hmoty, nebo zhubnutí tuku) a to pouze za podmínek, kdy Kupující bude důsledně dodržovat všechny pokyny ohledně zdravého životního stylu, stravování a tréninku, které od Prodávajícího dostane tj. každý z jednotlivých týdnů bude mít vyplněno pravdivě a konkrétně aspoň 100% Deníků vítězství a 100% předepsaného tréninkového plánu a bude přesně následovat pokyny Stanislava Paseky případně dalších Stanislavem Pasekou jmenovaných expertů, kteří tyto plány mohou v závislosti na dosažených výsledcích upravovat, tak aby docházelo k nejlepším možným výsledkům.

Odpovědnost, rizika, ochrana zdraví

Kupující bere na vědomí, že veškeré poskytnuté informace jsou pouze informativního a doporučujícího charakteru a prodávající nenese žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví způsobenou jejich aplikací v praxi.

Kupující prohlašuje, že je si vědom svého zdravotního stavu, případných omezení a aktuální fyzické kondice. Prodávající doporučuje Kupujícímu, aby se před zahájením jakýchkoliv změn ve stravování, tréninkových metodách a jiných praktikách vyplývajících z informací poskytnutých Prodávajícím dostavit na prohlídku ke svému lékaři a tyto změny či metody s ním konzultovat a ujistil se, že jsou adekvátní a vyhovující jeho aktuálnímu zdravotnímu stavu.

Kupující prohlašuje, že informace, které uvedl zejména o svém věku a zdravotním stavu, jsou pravdivé, a že je plně obeznámen s veškerými riziky plynoucí z využití těchto informací v praxi. Dále Kupující prohlašuje, že nese plnou odpovědnost za případné spory vzniklé zatajením nebo nepřesným uvedením některých z těchto informací a za případnou újmu na zdraví, k níž došlo v souvislosti s praktickým využitím informací poskytnutých od Prodávajícího.

Kupující je povinen neprodleně informovat Prodávajícího o jakýchkoliv změnách ve svém zdravotním či tělesném stavu a je povinen činnost přerušit do doby, než se s Kupujícím dohodne na dalším postupu.

Kupující není oprávněn poskytovat žádné z informací poskytnutých Prodávajícím žádné třetí osobě, a v opačném případě nese uživatel veškerou odpovědnost za újmy na zdraví a všechny spory případně soudní výlohy vzniklé této třetí osobě, důsledku toho uživatelova jednání.

Prodávající nenese žádnou odpovědnost za případné následky (zdravotní, psychické ani finanční) plynoucí z jednání Kupujícího během, nebo po spolupráci, zakoupení produktu, či služby.

Osobní údaje

Kupující vstupe do Exclury klubu, či Exclury výzvy souhlasí se zařazením mezi referenční klienty a umístněním svých (anonymizovaných/na přání Kupujícího neanonymizovaných) fotografíí před a po poskytování služeb, produků Prodávajícího na jeho internetové stránky, sociální sítě, Facebookové a jiné reklamy a tělocvičny včetně uvedení dosažených výsledků (změny v mírách, váze atp.) a současně umístěním krátkého videa, kde Kupující hodnotí průběh spolupráce a krátkých videí z jeho tréninku a textového doporučení na Facebookové stránce Prodávajícího v českém i anglickém jazyce.

Doručení produktu / zpřístupnění služby

Po úspěšném provedení a potvrzení platby je Kupujícímu online zpřístupněn zakoupený produkt nebo služba.

Reklamace - nedoručení produktu / nezpřístupnění služby

V případě že Kupující obdržel potvrzující zprávu o úspěšně provedené platbě za produkt nebo službu a produkt či služba nebyly zpřístupněny, nebo pokud nastal nějaký jiný problém, Kupující kontaktuje Prodávajícího na adrese info@stanislavpaseka.cz.

Ochrana osobních údajů (Personal Data Security)

Prodávající prohlašuje, že veškeré údaje o Kupujícím získané v rámci objednávky a dodávky produktů a služeb jsou uloženy v zabezpečené databázi a Prodávající je neposkytne třetím stranám. Kupující může kdykoli požádat Prodávajícího, aby byly osobní a/nebo firemní údaje Kupujícího z databáze Prodávajícího vymazány. Prodávající mu neprodleně vyhoví.

Právní příslušnost (Jurisdiction)

Tyto Všeobecné obchodní podmínky se řídí právním řádem České republiky. Kupující bere na vědomí, že veškeré produkty a služby distribuované prostřednictvím webových stránek uvedených v obchodních podmínkách objednává ve České republice.

Děkuji za vaši důvěru!

Těším se na další setkávání s vámi, např. 

Ve Facebookové skupině Zdravější, Výkonnější, Sebevědomější
Na mém osobním InstagramuFacebookuLinkedInYouTube či Twitteru
V oblíbeném video-tréninku - 3 Kroky k vysněné psotavě
V nových článcích na blogu
Nebo v naší Exclury členské sekci Zdravější, Výkonnější, Sebevědomější - přípravujeme

Stanislav Paseka

Fitness mentor, který pomáhá ke garantovaným a dlouhodobě udržitelným výsledkům.